Mika Daimyō
| Sujet: Cérémonie d'Ouverture Mer 2 Aoû - 2:08 | |
| - Citation :
- At Gen Con, the Opening Ceremony at 1 PM Eastern Daylight Time will kick off the debut of Legend of the Five Rings: The Card Game! Each clan's crowd excitement will be measured, both in-person and on social media, and will contribute to the competition for which clan will win the Emperor's Favor! This year's contest will determine the clan that receives the honor of hosting the Emperor's Winter Court, which decides the prizes and decorations at the World Championship! (In future years, this will be determined by the outcome of the Kotei Series.)
Il va falloir faire du bruit pour que les Worlds soient décorés aux couleurs de son clan favori. The spectacle of the Opening Ceremony will celebrate the debut of Legends of the Five Rings: The Card Game, with the very first story choice being made by winning players! | |
|
Mika Daimyō
| Sujet: Re: Cérémonie d'Ouverture Jeu 17 Aoû - 18:42 | |
| Ça y est on commence à avoir du live sur facebook. | |
|
Doji Katsutoshi Samurai kuge
Messages : 778 Age : 37 Localisation : Bussy-Saint-Georges (77)
| Sujet: Re: Cérémonie d'Ouverture Jeu 17 Aoû - 19:12 | |
| Mon impression de ce que je viens de voir, les clans les plus appréciés sont le Scorpion bien devant, la Licorne et le Crabe derrière j'ai l'impression, le Dragon ensuite, et en queue de liste la Grue et le Phénix... | |
|
Ketal Hatamoto du Clan de la Grue
| Sujet: Re: Cérémonie d'Ouverture Jeu 17 Aoû - 19:23 | |
| Live fini^^ Bon les mecs savent pas faire de l'entertainement et bouger les gens c'est dommage :/ Mais c'était quand meme cool Hate de voir ca avec un public européen^^' Sinon ya cette chaine twitch twitch.tv/dodgepong qui va stream les rounds normalement ;-) | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Cérémonie d'Ouverture | |
| |
|